萤火虫之1986

一個人走,一個人睡,一個人思索,一個人沉醉。一個人忙,一個人累,一個人煩躁,一個人體會。

丰明,盈峰,顺德北滘的双子塔。


今焦早投标,中午阿星返到嚟话我哋两份标书都唔得!!!


哈哈哈!好!!!


点解咁讲,本身就无几用心去做家啦!


我哋公司份标书喺深圳公司D所谓精英做嘅!我睇到方案噶时,我就觉得无心做就埋做啦!摆明就喺到敷衍紧我姐!


史密斯那边的方案喺我哋做的,我真喺好用心咁做家,其它人喺点我就唔想多讲啦!个个都话唔识就唔做,连最基本噶D拿人哋D嚟抄都唔做,成日都唔知喺到做D咩家!唔想讲又总忍唔住发下牢骚!我都快变成怨妇了!


唔讲又唔讲,我又想讲多几句。就今日个康康卫浴的logo啦!个个都喺求其咁做咗个咗个图案,名称都唔写,话求其啦!俾你喺客户睇到咁嘅所谓方案,你有咩感受吖!


真喺唔明,自己个关都过唔到,点过人哋噶关吖!成日话自己唔识,咁要么就完全唔理啰。要做就起码做好小小,唔做好小小都都完整吧!


评论
©萤火虫之1986 | Powered by LOFTER